Nelson logo

Cases

Hoe we

 impact  creëren

Een campagne waar studenten nog meer honger van krijgen. Zo smakelijk kan Alma zijn.

Alma

Sponsorwerving, fundraising en ondersteuning

Congresorganisatie voor BeSTRO

De campagne #denkFOUD van Vief vzw zet jongeren aan het denken over "ouder worden".

Denkfoud

Projectontwikkelaar charmeert grondeigenaars met waardevolle win-win´s.

Groep Huyzentruyt

Landen speelt unieke troeven uit: een levendig karakter en de rust van het platteland.

Landen speelt unieke troeven uit

Nelson organiseert jaarlijks 2 congressen (Spring Meeting en Autumn meeting) voor OMFS.

Congresorganisatie voor OMFS

OMFS
Marktonderzoek opent digitale horizonten voor populair magazine Woef op de B2C- en B2B-markt.

Opportuniteiten voor Woef

Woef
Een nieuwe website voor de Belgische Vereniging voor de studie van de lever (BASL).

Nieuwe visuele identiteit voor BASL

basl
Fundraising, communicatie en event organisatie voor European Respiratory Cluster Antwerp

Vernieuwde identiteit eu.reca

eu.reca
iSTEM: een project met de i van interactie, integratie en inspiratie. Samen STEM sterker maken.

#stem sterker maken

istem
Nelson heeft in opdracht van VVGE een sponsorstrategie uitgewerkt.

Ondersteuning voor VVGE

VVGE

Nelson Group cvba
Philipssite 5 bus 1, MC-Square, 3001 Leuven
T 0497 45 60 00
wim.beernaert(at)nelson.be
BE 0695.935.012