Nelson logo
Bouw

Projectontwikkelaar charmeert grondeigenaars met  waardevolle  win-win's

De campagne van Groep Huyzentruyt belooft meerwaarde

Klant: Groep Huyzentruyt  I  www.groephuyzentruyt.be

Activiteiten:
Concept / Copywriting / Outdoor media


Stopping power

Hoe win je van bezitters van een terrein, weide of pand hun vertrouwen om te verkopen voor een aanbod waar ze geen neen tegen kunnen zeggen?

Nelson zei "Ja!" op de vraag dit zo impactvol mogelijk in beeld te brengen.

Samen. Meerwaarde. Creëren.

Hoe maak je als projectontwikkelaar het verschil? Door samen met je klanten, partners, medewerkers, leveranciers of andere relaties uit je ecosysteem meerwaarde te creëren. Dat doet Groep Huyzentruyt, veel meer dan dat een andere dat doet, en bewijst dat met haar campagne naar grondeigenaars.
 

Charmeoffensief, ongewoon voor de sector

Behalve meerwaarde moesten we met het campagnebeeld en de boodschap ook impact creëren.

Meerwaarde associeerden we met een te koesteren juweel waardoor de stap naar een zilveren baksteenhanger haast evident werd. De slogan 'Verzilver uw projectgrond' en de baseline ''Samen. Meerwaarde. Creëren' maken de win-wincirkel rond.
 

Langs gewest- en andere wegen

De campagne geniet op borden langs gewestwegen in Vlaanderen ruimschootse aandacht. Ook via digitale wegen zal ze naar de brede doelgroep van grondeigenaars haar charmerende opwachting maken.

Spreekt deze campagne jou aan?

Heb je als projectontwikkelaar nood aan een doordachte en impactvolle campagne? We delen met jou graag onze meerwaarde.

Of bel 0497 45 60 00​​​​​​​

Andere cases

Een campagne waar studenten nog meer honger van krijgen. Zo smakelijk kan Alma zijn.

Studentenresto Alma

Sponsorwerving, fundraising en ondersteuning

Congresorganisatie voor BeSTRO

Campagne die jongeren aan het denken zet over "ouder worden".

#Denkfoud van Vief

Nelson Group
Grauwmeer 1/32 bus 28, 3001 Leuven
T 0497 45 60 00
wim.beernaert(at)erinas.be
BE 0458.478.913