Nelson logo
Public

Marktonderzoek  opent  digitale horizonten voor populair magazine

Nieuwe opportuniteiten voor Woef op de B2C- en B2B-markt

Klant: Woef  I  www.woef.be

Activiteiten:
Marktonderzoek - Rapportering - Communicatiestrategie


Blacky's baasje

De pandemie in 2020 en de lockdowns zorgden voor een forse stijging van het aantal huisdieren. Nelson doorsnuffelt de specifieke hondenmarkt op zoek naar relevante informatie.

Woef

Honderdenéénvragen

Hoe kom je nog beter tegemoet aan de behoeften en verlangens van hondenbaasjes? Wat zijn de trends? Hoe spelen producenten en leveranciers van hondenvoeding en -accessoires hierop in?

Woef laat door Nelson zoveel mogelijk antwoorden noteren met betrekking tot de B2C- en de B2B-markt.

 

Rapportering

Via deskresearch en vakliteratuur lijsten we tal van actuele en relevante facts & figures op. Ze leveren grondige inzichten op over hoe Woef naar hondeneigenaars nog betere informatie en diensten kan aanbieden.

Communicatiestrategie

De conclusies en eerste aanbevelingen van het onderzoeksrapport zullen de voedingsbodem zijn voor toekomstige communicatiecampagnes en -acties waarvoor Woef een beroep zal doen op Nelson.

Heb je nood aan gedegen marktonderzoek, groot- of kleinschalig, met praktische output voor impactvolle marketingcommunicatie?

We presenteren graag onze aanpak.

Andere cases

Een campagne waar studenten nog meer honger van krijgen. Zo smakelijk kan Alma zijn.

Studentenresto Alma

Sponsorwerving, fundraising en ondersteuning

Congresorganisatie voor BeSTRO

Campagne die jongeren aan het denken zet over "ouder worden".

#Denkfoud van Vief

Nelson Group
Grauwmeer 1/32 bus 28, 3001 Leuven
T 0497 45 60 00
wim.beernaert(at)erinas.be
BE 0458.478.913