Nelson logo
Pharma & Health

Nieuwe visuele identiteit voor  BASL 

Digitale transformatie voor de vereniging

Klant: BASL  I  www.basl.be

Activiteiten:
Website


Frisse wind

BASL heeft een nieuwe visuele identiteit, een nieuw logo en een nieuwe huisstijl om de frisse wind te beklemtonen die door de vereniging waait.

basl

Nieuwe website

Nelson ontwikkelt voor BASL nu ook een nieuwe website.

Deze website past volledig in de digitale transformatie die de vereniging wenst te versnellen.

De leden moeten vlot de weg naar informatie vinden op de nieuwe website, zich digitaal kunnen inschrijven voor congressen en events en het lidmaatschap vlot kunnen beheren en verlengen. De website voorziet ook in de up-to-date online betaalsystemen.

 

Is jouw bedrijf, non-profit organisatie of merk toe aan een hernieuwde identiteit of een opgefrist imago?

We presenteren graag onze aanpak.

Andere cases

Sponsorwerving, fundraising en ondersteuning

Congresorganisatie voor BeSTRO

Nelson organiseert jaarlijks 2 congressen (Spring Meeting en Autumn meeting) voor OMFS.

Congresorganisatie voor OMFS

Nelson heeft in opdracht van VVGE een sponsorstrategie uitgewerkt.

Ondersteuning voor VVGE

VVGE

Nelson Group
Grauwmeer 1/32 bus 28, 3001 Leuven
T 0497 45 60 00
wim.beernaert(at)erinas.be
BE 0458.478.913