Nelson logo
Food & Health

Een campagne waar studenten nog meer  #honger  van krijgen

Gekke menu's op Facebook en Instagram

Klant: Alma vzw  I  www.alma.be

Activiteiten:
Concept / Copywriting / Print (affiche, postkaart) / Social media / Actie website


Almakkelijk!

In oktober 2022 post Alma zijn eerste funny ads op Facebook en Instagram. De start van een creatieve en inspirerende samenwerking!

Stijgende prijzen

In een persbericht van augustus 2022 meldt Alma dat de maaltijden vanaf september prijzen zullen stijgen. De verhoogde voedselprijzen en de indexering van de lonen worden aangehaald als belangrijkste redenen.

 

Alma's missie bovenaan het menu

Ondanks deze prijsaanpassingen blijft Alma trouw aan haar maatschappelijke rol om gezonde, lekkere en duurzame maaltijden aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Bij het begin van het nieuwe academiejaar start Alma, in een creatieve samenwerking met Nelson, een digitale promocampagne.

Lekker op Facebook en Instagram

Van bij de start wordt beslist om de studenten aan te spreken via media die het sterkst aan hen appeleren: de socials. Klassieke en minder klassieke gerechten en desserts verschijnen in gekke en grappige posts en animaties op Facebook en Instagram. Naar aanleiding van populaire events (o.a. Wereldbeker voetbal) worden we likkebaardende wedstrijdjes opgezet.

Loopt het water je in de mond?

Wil je zien wat er nog meer op Nelsons menu staat? Inviteer jezelf voor een goed gesprek.

Andere cases

Sponsorwerving, fundraising en ondersteuning

Congresorganisatie voor BeSTRO

Campagne die jongeren aan het denken zet over "ouder worden".

#Denkfoud van Vief

Projectontwikkelaar charmeert grondeigenaars met waardevolle win-win´s.

Campagne belooft meerwaarde

Nelson Group
Grauwmeer 1/32 bus 28, 3001 Leuven
T 0497 45 60 00
wim.beernaert(at)erinas.be
BE 0458.478.913