Public
Samen #STEM sterker maken bij leerkrachten en leerlingen
iSTEM: een project met de i van interactie, integratie en inspiratie
Klant: cel STEM I www.istem.be
Activiteiten:
Communicatiestrategie - logo & huisstijl - website - webcopy
S, T, E en M met elkaar verweven
De expertisecel iSTEM vormt en ondersteunt leerkrachten en leerlingen van het secundair onderwijs bij de integratie van STEM-leerinhouden (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

STEM in een i-kleedje
De ‘verwevenschappelijke’ verbetering van STEM hebben we benoemd als iSTEM, waarvan de i op de eerste plaats staat voor interactie, en evenzeer voor interdisciplinair, integrerend leren, ingenieus, inventief, intrigerend, innovatief, inclusief.
Opbouw van het merk
Met behulp van de Nelson Merk-Wijzer hebben we de mentale en visuele merkidentiteit van iSTEM samengesteld. Daartoe formuleerden we antwoorden op vragen over de missie, merkwaarden, merkbelofte en het merkkernconcept van iSTEM.

Leerrijke website
Behalve de creatie van het logo annex huisstijl stonden we in voor het ontwikkelen en het beheer van een nieuwe website, www.istem.be. Een laagdrempelig en gebruiksvriendelijk platform waarop tal van didactische iSTEM-projecten i-leerkrachten uitnodigen om te participeren.

Is jouw bedrijf, non-profit organisatie of merk toe aan een hernieuwde identiteit of een opgefrist imago?
We lichten graag toe hoe we dit via de Nelson Merk-Wijzer aanpakken.
Of bel 0497 45 60 00
Andere cases
Studentenresto Alma
