Nelson logo
Public

Samen  #STEM  sterker maken bij leerkrachten en leerlingen

iSTEM: een project met de i van interactie, integratie en inspiratie

Klant: cel STEM  I  www.istem.be

Activiteiten:
Communicatiestrategie - logo & huisstijl - website - webcopy


S, T, E en M met elkaar verweven

De expertisecel iSTEM vormt en ondersteunt leerkrachten en leerlingen van het secundair onderwijs bij de integratie van STEM-leerinhouden (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

istem

STEM in een i-kleedje

De ‘verwevenschappelijke’ verbetering van STEM hebben we benoemd als iSTEM, waarvan de i op de eerste plaats staat voor interactie, en evenzeer voor interdisciplinair, integrerend leren, ingenieus, inventief, intrigerend, innovatief, inclusief.

 

Opbouw van het merk

Met behulp van de Nelson Merk-Wijzer hebben we de mentale en visuele merkidentiteit van iSTEM samengesteld. Daartoe formuleerden we antwoorden op vragen over de missie, merkwaarden, merkbelofte en het merkkernconcept van iSTEM.

istem

Leerrijke website

Behalve de creatie van het logo annex huisstijl stonden we in voor het ontwikkelen en het beheer van een nieuwe website, www.istem.be. Een laagdrempelig en gebruiksvriendelijk platform waarop tal van didactische iSTEM-projecten i-leerkrachten uitnodigen om te participeren.

istem

Is jouw bedrijf, non-profit organisatie of merk toe aan een hernieuwde identiteit of een opgefrist imago?

We lichten graag toe hoe we dit via de Nelson Merk-Wijzer aanpakken.

Andere cases

Een campagne waar studenten nog meer honger van krijgen. Zo smakelijk kan Alma zijn.

Studentenresto Alma

Sponsorwerving, fundraising en ondersteuning

Congresorganisatie voor BeSTRO

Campagne die jongeren aan het denken zet over "ouder worden".

#Denkfoud van Vief

Nelson Group
Grauwmeer 1/32 bus 28, 3001 Leuven
T 0497 45 60 00
wim.beernaert(at)erinas.be
BE 0458.478.913