PORTFOLIO GEZONDHEID

Meer en meer bedrijven en organisaties maken gezond leven en gezonde voeding tot hun core business i.s.m. federale, Vlaamse en lokale overheden en … Nelson Group. Want het in de markt zetten van deze activiteiten vergt speciale market research, marketing, communicatie en consulting.

PUBLIEK &

NON-PROFIT

STEDEN &

GEMEENTEN

VASTGOED

(MULTI)

NATIONAAL

KMO'S

GEZONDHEID

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

ZORGHOTEL DRIE EIKEN

OPDRACHT

communicatie en promotie Drie Eiken

DOELGROEPEN

zorg-gerelateerde influencers, bedrijven, farmaceutische industrie

MEDIA

e-newsletters, e-mailings, facebook advertising, google advertising, informatieborden, folder, ...

RESULTAAT

definitieve positionering en geoptimaliseerde marketingstrategie

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

QUALITY AND PEERS

OPDRACHT

communicatie en organisatie van de studienamiddag met als thema: de rol van wetenschappelijke verenigingen in het Vlaams kwaliteitsbeleid: op zoek naar een formele, gestructureerde wetenschappelijke overlegstructuur in de ontwikkeling van kwaliteitsindicatoren en een Vlaams eisenkader

DOELGROEPEN

Specialisten, paramedici, huisartsen, patiënten en patiëntenverenigingen, mutualiteiten en RIZIV, overheden, industrie

MEDIA

logo, website, congresbrochure, uitnodigingen, beursmateriaal, ...

RESULTAAT

100 aanwezige deelnemers, boeiend programma met topsprekers uit de medische en politieke wereld

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

UNAMEC

OPDRACHT

uitvoering van een representatieve enquête op basis van 750 valide face-to-face interviews gespreid over België

DOELGROEPEN

bevraging van een representatieve steekproef van Belgen

RESULTAAT

een duidelijk beeld over de perceptie van radiotherapie bij Belgen

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

BELGIAN ASSOCIATION OF UROLOGY

OPDRACHT

communicatie en organisatie van het 15de jaarlijkse BAU-congres

DOELGROEPEN

Urologen, paramedici, huisartsen, patiënten en patiëntenverenigingen, mutualiteiten en RIZIV, overheden, industrie

MEDIA

logo, website, congresbrochure, uitnodigingen, beursmateriaal, ...

RESULTAAT

hoog aantal deelnemers; boeiende en inspirerende thema’s en gastsprekers; uitwisseling van expertise en contacten

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

BELGISCHE VERENIGING VOOR UROLOGIE

OPDRACHT

marketingcommunicatiestrategie en -implementatie

DOELGROEPEN

Urologen, paramedici, huisartsen, patiënten en patiëntenverenigingen, mutualiteiten en RIZIV, overheden, industrie

MEDIA

websites, congresbrochure, uitnodigingen, beursmateriaal, ...

RESULTAAT

eigentijdse, toegankelijke positionering met een grote maatschappelijke relevantie

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Klik voor de campagne

AZ DIEST

OPDRACHT

opmaak brochure CVA / beroerte

DOELGROEPEN

patiënten

MEDIA

brochure

RESULTAAT

een eigentijds patiëntenbrochure passend in de huisstijl voor AZ Diest en in patiëntvriendelijke taal geschreven

Nelson, Diestsesteenweg 52 bus 101, 3010 Leuven, T +32 (0)16 14 04 40

© Nelson Group 2014